corona cco

Als je ons nodig hebt, zijn we er

Het coronavirus raakt ons allen in het diepst van ons hart. En natuurlijk ook jou, de vakantieganger die zijn vakantie aan ons toevertrouwde. Op dit moment is je gezondheid en de gezondheid van je geliefden het belangrijkste. En dan wil je je niet druk maken over je vakantie. Daarom nemen wij onze verantwoordelijkheid en halen alles uit de kast om eventuele zorgen over je vakantie weg te nemen.

Ik heb een vraag

Natuurlijk leven er heel veel vragen. Daarom staat het KRAS Customer Service Center voor je klaar om je zoveel mogelijk duidelijkheid te geven. Door de drukte kan dit soms helaas wat langer duren dan je had gehoopt. Gelukkig hebben we al veel vragen beantwoord op een overzichtelijke pagina van TUI / KRAS die altijd up to date is.

Ik wil mijn vakantie omruilen

We begrijpen dat als je een vakantie bij ons hebt geboekt, je met allerlei vragen zit. Kan mijn reis nog wel doorgaan? En hoe ziet de wereld er straks uit? Dan is het goed om te weten dat het KRAS Omruilgemak je rust geeft. Als je zelf wilt afzien van de reis die je hebt geboekt, dan kun je met het Omruilgemak zowel je bestemming, reisdatum als reisgezelschap aanpassen. Dat is wel zo fijn. Lees hier meer over de voorwaarden van het KRAS Omruilgemak.

Mijn vakantie is geannuleerd

Is je reis geannuleerd? Dan ontvang je een voucher voor de betaalde reissom. Zo kan je op een later moment toch nog genieten van je welverdiende vakantie. Meer weten over deze voucher, bekijk de TUI / KRAS corona FAQ.

En...

Zorg goed voor elkaar! Zodat we straks weer met z’n allen van heerlijke vakanties kunnen genieten.